söndag 16 december 2007

Hemma i Sverige igen

Jag är precis hemma efter några dagars skidåkning i Hemsedal, Norge, så det blir bara ett kort inlägg.


Vi har haft några underbara dagar med fantastiskt väder och skön skidåkning. Det var skönt att koppla av från julstressen några dagar, så nu kan man köra igång på allvar med julbestyren den sista veckan :)
Kram på er alla och tack för alla snälla ord från er!!!
Här kommer ett par sköna bilder från boken Vit Jul, så gör jag ett "eget" inlägg i morron i stället!

24 kommentarer:

Änglahem sa...

Välkommen Hem! Låter som ni haft det skönt, ser himla härligt ut!
Alla ben och armar i behåll?...

Kramar, Ulrika

Ljuva ro sa...

Åh va roligt med skidresa!!! den där boken verkar kanonfin!

Engsroom sa...

Du har haft det härligt förstår jag, mysigt att kunna åka i väg och bara koppla bort allt.
försökte mig på att göra en sån takkrona ett år min man fråade vad det skulle likna så jag blev såarg och slet ner den, ska sägas dock att den liknade inte den vackra på bilden.
Kram Ella

mittiminvillervalla sa...

Låter helt underbart med er skidresa. Den fina ljuskronan från boken är ju så jättefin.Alltså, får väl fram med ståltråden då :o)

Allt gott!

Monika

H ennA sa...

En sån underbar vinterbild! Välkommen hem!

Ha en stämningsfull vecka!

Kramis

Solsjö - Under en vind sa...

Välkommen hem!!! Va skönt ni verkar ha haft det! Kram och en bra vecka!

Fredrik / Vit design sa...

Välkommen hem. Såg skönt ut! Nu längtar jag till jag åker till sälen kring nyår.. Kramkram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ni kom hem med beben i behåll förstår jag...*LER*
Fina bilder!
kram Pernilla

Fredrik / Vit design sa...

Du är nu utmanad, läs mer i min blogg... Kram

Maria sa...

Gud vad avundsjuk jag blir! Sitter just med sambon och längtar tills vi kan åka lite skidor och så få man se dina härliga, soliga bilder!
Ser så skönt ut!

faster atta sa...

Vilken vacker ljuskrona! Vill ha.... Ja, drömma om den kan jag ju göra iallafall! Set fram emot att lösa dina 7 sanningar sedan.... tihi..

kram

Guldkorn i min vardag! sa...

Välkommen hem fra Norge!Såg ut att vara helt underbart,kan behövas lite avkoppling så här srax-före julen.
Ha det gott!
Kramar Ulla-Bella

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det ser alldeles underbart ut! Tänk att få se lite solsken...har inte sett det på flera veckor känns det som.
Kram
marie

Natasha Burns sa...

Hi Mia,
Thanks for visiting my blog and your lovely comments. Your blog is beautiful, I don't understand the language but the photos are just beautiful!

Anonym sa...

Oj vad mycket mysigt du har här.. här kan man sitta och titta länge. Och vad skönt att varit iväg på lite semester.. så här i julstöket. Ha det gott.. Moas Gård

Ett hus i vitt sa...

Åh vad härligt att åka skidor i Norge... Där är det verkligen bra. Och fina bilder från vit jul! Kram, Anette

spetsar och änglar sa...

Välkommen hem igen!!Och vilken sirlig fin ljuskrona,den är så vacker!!!!Ha en härlig dag/Kram Heléne

Sallys hus sa...

Oj det är till att ha haft det bra ser jag!!!
ÅÅå vad härligt!!!
Nu blev jag riktigt rackarns avis......älskar skidbackar!!!

Du hejsan hoppsan vad mysigt du gjort på altanen...vilket fint och enkelt bord du gjort...hmmm....viiill haaaaaaa!!!

En sån penna köpte jag för ett par månader sedan men har inte använt den än....får nog ta och göra det för det blir ju verkligen jätte fint!!

Ha en härlig vecka!
Kram Katarina

Ann-Catrin sa...

Härligt vitt det ser ut..skidresa..låter ju himmelskt. härliga bilder!
Kram A-C

Karin i Villa Grå sa...

Men Lilla Blanka, vilken bedårande ljuskrona! Den tycker jag om massor!

Välkommen tillbaka till Sverige, det låter som om ni haft det riktigt kul där borta!

Kram, Karin

Jes/Vita villa vila sa...

Välkommen hem!
Vad härligt att ni haft en mysig skidresa!

Fina bilder :)

Kram Jes

Lina Gardelid sa...

Nu är det jul-lotteri hos Lina på Gården! Välkommen att delta!

Samtidigt önskar jag en RIKTIGT GOD JUL!!

Kram
/Lina

Stina sa...

Härlig vinterbild. Det andra var också fint.:-) Kramis

Marie sa...

Välkommen hem, låter som ni har haft ett par härliga dagar. Mysig vinterbild!

Tack för din supergulliga kommentar, jag blev sååå glad.

Ha det bra!
Kram Marie

Glömde ju, Malins butik ligger strax söder om Värnamo.